Service. Før, under og efter
Hos Unteli er god service en del af vores DNA.
Vi vil ikke blot levere en vare eller flytte en kasse og så slippe videre til den næste opgave. Vi er ikke en boxmover!
Vi ved godt at selv om de produkter vi leverer er relativt simple at bruge, så vil der altid opstå tvivl og opklarende spørgsmål. Det tager vi hånd om både før, under og efter et projekt.
For at tilsikre at du som kunde får den rigtige service, så vil vi meget ofte benytte producenternes egen stab til at hjælpe dig, når tingene bliver lidt langhåret.
Hos Unteli er vi alle IT folk, men vi ved ikke alt, derfor vi har dækket din ryg af bagud i vores system, så du kan være tryg og sikker på at få den bedst mulige service til enhver tid.
Har du ikke ledige ressourcer til dit projekt, så stiller vi op med konsulenter til projektledelse, installation, konfigurering, gennemførsel og dokumentering af hele forløbet.
Vi tilbyder kurser i vores produkter så du og dine medarbejdere kan komme godt i gang med jeres projekter og så I har alle kompetencerne til også at afslutte projektet, når det er i mål.
For os er service et bredt koncept der grundlæggende handler om viden, åbenhed, fleksibilitet og tryghed. Disse fire ting skal vores service gennemsyres af og du skal som kunde kunne nikke til dette.
Vil du gerne kontaktes eller har du spørgsmål, så skriv til os her: